Jesenske barve

Jesen je najlepša ko v soncu zažarijo tople barve jesenskega listja. Tudi megla je lahko lepa, ampak jaz je ne maram. Megla iz Ljubljanske kotline vse prevečkrat sega do Lesce in Bleda, zato rada pridem v Zgornjesavsko dolino, ki je takrat obsijana s soncem.

Vzamem svoj Nikon in 40mm objektiv in se peš odpravim na Srednji Vrh in po poti proti Kranjski Gori. Ves čas me spremlja pogled na Špik.

 


Dobrih 15 min hoje po cesti skozi slikovito kuliso ...



... in že se prikaže čudovit razgled na Špik in Martuljško skupino na eni strani in ...


... in Srednji Vrh na drugi strani poti.



Srednji vrh je zaselek nad Gozd Martuljkom, 960 m visoko. Sem in tja kakšna kmetija, pri najbližji, pri Hlebanjevih prodajajo dober sir.



Mamljiva so bila ta jabolka, ne vem ali jih sploh poberejo?





Sicer pa čudovita pokrajina v hribu, nekje 200 m nad strugo Save Dolinke.



Asfaltirana pot se kmalu konča, in za tem ovinkom ...



... se prikaže čudovit pogled na Kranjsko Goro.



Na obeh straneh poti so strmi travniki, pašniki. Tu obdelovati zemljo je pravi čudež. Še ovce težko stojijo, tako strmo je.



Vendar razgled odtehta vse.




In potem nazaj domov ...





Nikon D5100 + Nikkor 40 mm (ker je majhen in lahek :)


Linking up with:
Through my lens
Life Thru the Lens
Wordless Wednesday



Komentarji

  1. krasan krajolik, posebno u jesen. mmmm, jabukeeee... nespricane....

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne barve! Še se najdejo krasni koticki, kjer je narava se tako prvinska. Zelo mi vsec. Tako tvoje fotografije kot obiskana vasica! Lep pozdrav! Milena

    OdgovoriIzbriši
  3. A marvelous view and photo. Such a beauty...
    Best, Synnöve

    OdgovoriIzbriši
  4. Such beautiful photos of the gorgeous landscape. Your post is wonderful.

    OdgovoriIzbriši
  5. Breathtaking photos - what a gorgeous series!!!
    Thank you for sharing at http://image-in-ing.blogspot.com/2016/10/guess-where-i-went.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Thanks for sharing! My husband and I are planning on going there next fall! it is fun to see it in the fall, so now I know what to expect. Gorgeous!

    OdgovoriIzbriši
  7. Did my comment get through? It said "error" when I posted the comment. In any case, here it is again. Love to come in your neighboring area again (am Dutch so we have been all around Europe). Now I live in California, I love living in the mountains, but since the weather is milder, the colors come later and not as bright.
    Beautiful views and captures!

    OdgovoriIzbriši
  8. Such beautiful colours and light

    mollyxxx

    OdgovoriIzbriši
  9. Wow, these photos are stunning! That place is like a dream...

    OdgovoriIzbriši
  10. You are in a beautiful piece of the world. Man, I miss Europe. SO pretty.

    Lisa @ LTTL

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj jaz bom vse zamudila...jesen, ruj....
    Krasne jesenske!

    "Megla iz Ljubljanske kotline vse prevečkrat sega do Lesce in Bleda, zato rada pridem v Zgornjesavsko dolino, ki je takrat obsijana s soncem."

    Saša megla iz Ljubljanske kotline se vse prevečkrat in prevečkrat kotali čez Razdrto in v Vipavsko dolino.
    Tipičen primer posledica posegov v naravo. Odkar so zgradili cesto proti Kopru in presekali hrib na Razdrtem je megla vsakdanjik oktobra in novembra, burja je naš prijatelj...

    OdgovoriIzbriši
  12. Saša še eno vprašanje, kakšen nikon aparat imaš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tole je Nikon D5100. Do poletja je bil to moj edini, sedaj imam še D7100 (kupila kar rabljenega) ampak D5100 ne bom prodala, ker zanj dobim premalo. Imam ga na vikendu za rože in kaj podobnega, na njem je ves čas objektiv Nikkor 40mm-micro. Ta objektiv mi je res fajn, ker je majhen in lahek, f/2,8 mi zadostuje, je pa zelo KREATIVEN.
      Sicer pa fotografiram v RAW, v LR obdelam osnovno (kontrasti, sence, barve, ostrina...).

      Izbriši
  13. Hvala za odgovor. Jaz sem na Nikonu D90 - imam ga že šest let. Tudi sama se že celo leto odločam za nov nakup.
    Vendar so cene ufa...rabljenega se bojim, rabljenega pa bi kupila samo od znanca, drugo se bojim.
    Tudi jaz fotografiram v RAW, vendar pa tudi v JPG. Jaz obdelujem vse v PS, LR ne poznam.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako sem kupila D7100: na Bolhi sem prodajala objektiv 18-200. Se z nekom zmenim in mu omenim, da bom v roku 1 meseca prodajala tudi 16-80, ker bom kupila Fuji-ja. Je tip skoraj znorel, je rekel, da nihče ki si enkrat kupi tak objektiv tega ne prodaja in kupi Fuji-ja, če misli resno fotografirat. Sem se počutila čisto majhno. Potem sem izvedela, da je to en zelo dober street fotograf, od njega sem potem kupila rabljen D7100. Nisem izkoristila, da bi se še kdaj dobila (kar mi je seveda močno žal ampak ko sem prišla iz Irske sem bila fotografsko čisto izčrpana).
    Ja, imela sem srečo. Mogoče zato, ker se ravno tisti dan naredila eno dobro delo - eni ljubljančanki sem šla fotografirat mesarski most, ker je videla na mojem blogu fotko, ki jo je hotela za na steno. Tiste fotke ji nisem mogla dat, ker se mi je uničil disk z vsemi fotografijami in sem ji šla naredit novo.
    Cene so pa res ulala, sploh, če potem zmanjka za potovanje :(

    OdgovoriIzbriši
  15. WOW! What glorious scenery and fabulous images!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

😊❤