BLED - FESTIVAL ROČNIH DEL

Nov dogodek na Bledu. Obetal je veliko, zato sem komaj čakala, da vidim kaj bo.




Promenada je obetala veliko. Nekaj "oblečenih" dreves, nove klopi in veliko okraskov po drevesih me je kar poneslo proti Festivalni dvorani.



Ali sem prezahtevna ali pa sem le malo preveč pričakova, ampak vse skupaj me je bolj spominjalo na SEJEM.

Kaj je FESTIVAL: festivál  -a m (večdnevna prireditev, ki omogoča pregled dosežkov na določenem kulturnem področju:
In SEJEM: sêjem  -jma m (é) prireditev na določenem mestu in ob določenem času, na kateri se prodaja in kupuje raznovrstno blago

Festivalna dvorana je bila nabito polna, stojnice so bile majhne, ljudi pa veliko. Škoda, kajti veliko izdelkov je bilo res vrednih ogleda. Nekaj utrinkov:









In še stojnice pred Festivalno:




moji uhani žal manjkajo na sliki







Upam, da se bo prireditev prijela in postala tradcionalna, da se bo ponudba razširila, da bodo na vidnem mestu tudi stojnice, ki ponujajo materiale za ročna dela.


Dan sem izkoristila tudi za preizkus novega objektiva, ki sem si ga končno kupila. Vsak ima pač svoj hobi.

Komentarji