TENERIFE - SANDOS SAN BLAS NATURE RESORT

Kako izbrati hotel? Kje je najboljša lokacija?

Odgovore na taka vprašanja si mora poiskati vsak sam. Ljudje smo si različni, vsak ima svoj pogled na to kaj je dobro in kaj ne.

Tenerife je zelo poseljen otok. Jug je namenjen predvsem turistom, ki želijo od dopusta zabavo in sonce. Kraji Los Cristianos, Las Americas in Adeje so eno samo veliko hotelsko naselje, ki se razprostira na razdalji 10 km. Hoteli, lokali, trgovine ... vse tik ob promenadi ob plaži. Vreme je zelo primerno za počitnikovanje skozi vse leto, meni je všeč predvsem poleti, ko je prijetno toplo in ne prevroče. Saj doseže 30°, vendar so jutra prijetno sveža.

Sever otoka je glede vremena bolj rizičen in jaz ga ne bi izbrala za poletni dopust. Že sama vegetacija da vedeti, da je pogosto rosenje, oblake pa veter ne spiha tako pogosto, kot na jugu. Vsekakor vredno ogleda!

Pred 3 leti smo dopustovali v H10 Las Palmeras, ki se nahaja na odlični lokaciji: tik ob plaži, 10 min hoje od centra Las Americas-a. Za letos sem najprej izbrala Adeje, kjer so malce boljši hoteli (rada imam stilno lepo opremljen hotel in dobro hrano) tudi precej dražji.... Nato me je premamila ponudba hotela SANDOS SAN BLAS, ki se nahaja 15 km proč. Hotel s 5*, AI in odličnimi ocenami gostov. Za enako ceno kot bi dobila hotel s 4*, pol-penzion v Adeje. S prevozom je bilo to 850 eur/os.

Pohajkovanje od trgovine do trgovine sem že prerasla. Nimam niti zahtev, niti denarja. Zato sem bila hitro odločena, da grem v Sandos San Blas, ki se nahaja tik ob letališču Reina Sofia - Tenerife Sur.





All inclusive mi ni prioriteta na dopustu, vendar so bile za ta hotel tako dobre ocene hrane, da sem se odločila, da probam. V Las Americas je res veliko možnosti za kosila/večerjo, na žalost gre predvsem bolj za fast food varianto, kaj bolj pristnega domačega se ne da dobit. Zato mi je bilo res čisto vseeno, če jem v hotelu. Ocene gostov na Trivadvisor-ju in Booking-u se mi zdijo dokaj realne, nanj se lahko zanesem in tudi tokrat  niso preveč odstopale od mojega okusa.

Hotelska soba je bila res fantastična. Velika, moderno opremljena, udobna ležišča, res ničesar ni manjkalo. Hotel ima razgibano postavitev, obkroža 8 bazenov (vsi niso ogrevani), čisto na koncu sta dva z morsko vodo, samo za odrasle. Hrana je bila raznolika, zelo dobra, jaz bi ocenila s 4*. Pivo in vino sta bila neomejeno brezplačno, dobrega okusa, razen rdeče vino je bilo pretoplo. Ponudba koktejlov in ostalih alko-pijač je bila na nivoju 5* tako po izbiri kot po kvaliteti (alkoholne pijače so na Kanarskih poceni, ker so neobdavčene in brez trošarin).

FOTOGRAFIJE HOTELA:





Restavracija:

Prostor pred restavracijo na prostem

 Bazen "Adults only"

Hotelska plaža

Obala pred hotelom



uradna stran hotela SANDOS SAN BLAS
TRIPADVISOR, kjer pohvale vzamem malce z rezervo, predvsem angleži imajo drugačen okus glede hrane
z BOOKING-om sem večinoma zadovoljna kar se tiče ocene, do sedaj je bila vedno realna

V nadaljevanju pa o NATURE RESORT soteski, ki se nahaja tik ob hotelu. Soteska (barranco)je zanimiva predvsem zato, ker je tako kot cel otok vulkanskega izvora vendar je kamnina blede bež barve, na izgled kot pesek, v resnici pa trdna kot kamen.

Oblačno popoldne sva izkoristila za sprehod po soteski, po kateri je za goste hotela sicer organiziran ogled, dovoljen pa je tudi solo sprehod ali vožnja s kolesom.











Komentarji