SANTORINI (8/10) – PLAŽE


Vulkanski otok pomeni ČRNE PLAŽE. Slišala sem že komentarje, da so to grde plaže, z grdim, kot nafta črnim morjem in brez sence. To ne drži. Razen RDEČE in BELE plaže so res vse plaže črne. A so lepo urejene, čiste, z novimi ležalniki in senčniki (nekateri so brezplačni, če pripadajo vašemu hotelu ali restavraciji kjer ste jedli ali naročili pijačo), lahko si seveda prinesete svoj ležalnik in svojo marelo.






Najbolj poznani sta plaži v Kamariju in Perisi, vse ostale so manjše. Med dobro obiskanimi je zagotovo RDEČA PLAŽA, ki se mi je zdela neurejena, umazana (in smrdelo je kot v pristanišču).

BELA PLAŽA je dostopna samo z morja. Nekje na netu sem opazila zapis, da je Bela plaža dostopna iz Rdeče plaže. No, to ni res. Je čisto drugje.  ZEMLJEVID 


Agencije nudijo tudi izlete z ladjo s tremi postanki za kopanje na Beli in Rdeči plaži ter ogled otočka Aspronisi. Zakaj pa ne, sva si rekla. Dopust na Santoriniju namreč ni ležanje na plaži pred hotelom, vsaj vsak drugi dan je bilo treba iti drugam in doživeti čimveč.




Na ladji Manolios nas je bilo dobrih 20 potnikov. Všeč mi je bilo, da smo bili zelo internacionalni. Običajno na izletih prevladujejo glasni Rusi, na Santoriniju jih na srečo ni bilo veliko, na ladji jih je bilo le nekaj. Seveda ne gre brez Kitajcev, en par se je tako zavzeto fotografiral, da sploh ne vem, če sta opazila kje se vozimo.

Prvi postanek je bil na otočku Aspronisi, ki je vulkanskega izvora a zaradi veliko plasti belega plovca imenovan tudi BELI OTOK. Otok je v privatni lasti vendar je gol in neobljuden. 



Vodič na ladji je bil kar zgovoren, njegovo angleščino sem v glavnem kar razumela. Spraševala sem ga nekaj o trti, pa se ni mogel spomniti izraza za meglico. Vpraša od kod smo, potem pa: PA ZAŠTO NE KAŽEŠ ONDA...  Ja, Srb na začasne delu v tujini. Novica je bil res vesel, da lahko kakšno rečemo po naše.

Po malici smo odpluli proti Rdeči plaži, s polurnim postankom za kopanje.





Ja, tako pisan je otok. Presenetilo me je, da ni samo črna kamenina.

Spodaj je pogled na Rdečo plažo. Zaradi sonca je slika malce čudnih barv, pa jo vseeno objavljam.



Zraven Rdeče plaže so neke bele stene. Vendar to ni tista znana Bela plaža.


Sledil je še postanek pred Belo plažo, kopanje in nato odhod domov.



Komentarji